söndag 27 december 2009

Pga brist på fantasi


och uttråkning denna söndagskväll har jag varit och nallat en lista på min kusins sida.
Hoppas inte damen misstycker :0)

HAR DU:

Opererat dig: Ja när min dottern kom till världen med planerat akutsnitt.
Piercing: Har haft i läpp och i näsan 4 gånger.
Tatuering: En tribal som blev en djävul som snart konverterar till en vädur på armen och barnens namn inbäddat i blomrankor från fot till knä.
Barn:En son född nov -06 och en dotter född Aug -08
Använt droger: Inte mer än rökning och alkohol
Hamnat i slagsmål:Inget värt att skryta om.

JUST NU:
Äter du: Nödvändigt ont, just nu popcorn
Dricker du:En öl
Ska du:Antingen forstsätta läsa min bok eller slösurfa
Lyssnar du på: Sevendust
Väntar du på: Bättre tider
Tittar du på: Skärmen men bodygaurd står på i bakgrunden
Har du på dig: jeans och munkjacka.

DIN FRAMTID:
Barn:Jag är rätt nöjd med mina två, vet inte om jag vågar utsätta min familj för ett ytterligare försök i framtiden.
Giftermål: Skild, är tveksam att det kommer bli en make nr 2.
Karriär: Blir nog en liten svetsare av mig med tids nog

VAD DU FÖREDRAR:
Kramar eller Kyssar: Både och, En spontan kram är det bästa som finns men en djup kyss kan vara svindlande
Kortare eller Längre: kortare eller längre ? som partner? längre, vill gärna kunna känna mig liten i mellanåt.
Snygg mage eller Snygga armar: har en förkärlek till armar,
Busig eller lydig: fullifan med glimten i ögat heter det :0)

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Det har hänt
Tappat bort glasögon/linser: Hade liner på mig glasögon i väskan, satte mig på väskan i fyllan, när jag vaknade var ena lincen borta och glasögonen paj.
Brutit ett ben: 1 revben vis två tillfällen, en lilltå och ett pekfinger.
Rymt hemifrån: Har aldrig tänkt tanken, har varit för lat.
Röntgats: Några gånger.
Krossat någons hjärta: Inte allt för illa hoppas jag
Mobbat någon: nej, mobbad och senare den som tog mobbade i försvar.
Gråtit när någon dött:Ja

TROR DU PÅ:
Kärlek vid första ögonkastet: Det är nog världens vanligaste ögonsjukdom, kärleken gör det blind, äktenskapet ger dig synen åter.
Gud: Nej, men väldigt avundsjuka på dem som kan lägga över sitt liv i någon annans händer och ha tilltron att allt löser sig.
Mirakel: Ja, vardagsmirakel
Aliens: Känns ensamt, tanken att vi skulle vara dom enda i hela universum, Att vi bara är en slump, ett par parasiter som råkade komma till av misstag och har förökat sig.
Magi: Beror på vad man menar med magi.
Ett himmelrike: Är nog rätt individuellt.
Tomten: Nej
Änglar: Änglar i form av människor ja, skyddsänglar lika väl.
Transformers: I såfall vill jag ha en med Amazon förklädnad.

BLANDAT:
Är du kär i någon? Nej, jag hoppas på att få bli i framtiden
Önskar du att du bodde någon annanstans? Drömmer om min lilla stuga i skogen
Tycker andra att du är attraktiv? Jag tror inte jag ger kolik och kväljningar iallafall.
Dricker du? Ja, både vatten, kaffe och öl, ett och annat vin glas slinker också ner.
Använder du droger? Nikotin
Vilket schampo använder du? Nästa fråga...
Vilken parfym använder du? Kör naturell
Vad är du rädd för? ovisshet, maktlöshet.
Gillar du att tvätta? Jag gillar rena kläder, men tvätta är ett nödvändig ont det med.

Inga kommentarer: