tisdag 2 december 2008

Grattis vincent

Den 26 november fyllde min älskade kille 2 år.
kan inte fatta att tiden gått så snabbt.
Från att vara min lilla förtidigt födda fågelunge till att vara min älskade enerverande lilla papegoja.
Från att ligga där alldeles luden i din lilla kuvös till att vara en liten klättrande apa.
Han är verkligen ljuset i mitt liv.
Kan inte fatta hur tråkiga dagarna var innan du valde att komma till oss, du fyller mitt liv med glädje och framförallt gapflabb.
Vi älskar dig verkligen.

4 kommentarer:

Charlotte sa...

Han fyller en "mommos" liv med det ljuset med:0)

Den kramen jag får varje dag går inte av för hackor!!!

Tack för de fina barnbarnen jag får låna:0)

Zarah sa...

Ja, det är roligt att hur babbliga, busiga och enerverande de än är så är kärleken man känner för dem alltid 1000 gånger större!
Även om man stundvis skulle sälja dem på första bästa loppmarknad, så krävs det bara ett litet leende eller ett gulligt litet ord så är man helt såld igen! Sådan kärlek kan man sannerligen inte köpa!

Fiviva sa...

Ja nog rea´s dom ut minst en gång om dagen hehe men ack så mycke dom små skratten och kommentarerna gör.som du säger.

Fiviva sa...

charlotte: tack för att du vill låna dem mor :0)