torsdag 3 september 2009

Tänkte dela mitt hem med er.

Tydligen var det dags att uppdatera bloggen :0)

När jag flyttade hem igen 60 mil från Arboga till Örnsköldsvik så flyttade jag sonen och lilla damen i magen utan en enda möbel förutom min säng.
En lägenhet stod och väntade på oss.
Med hjälp av familj och vänners hjälp och tid står vi här 1½år efter med ett riktigt hem.
Alla möbler är ärvda, lånade eller köpta av mig och mina nära.
Tack alla för all hjälp till vårat mysiga lilla hem.

(Lägg även märke till att det bor två barn i detta hushåll och en ensam liten mamma.
Leksakerna äter upp lägenheten.)


Stor och liten hall.
Vardagsrum.
Köket.
Mitt sovrum.
Barnens sovrum.

10 kommentarer:

Elisabeth sa...

Gud va stort ni verkar ha det!! Jag tycker det ser mysigt ut, och ja det blir ju en hel del leksaker... Men det är väl underbart att de bästa man har, de man älskar högt i hela världen har något som gör dom glada? <3 Det jag inte riktigt ser på dessa bilder är vad MAMMAN i familjen tycker om/gör/samlar på/pysslar med/gör med sin tid för att ladda batterierna och få energi och ha kul -förutom att vara med sina älsklingar alltså... :) Barnen har sina roliga och inspirerande "områden". Vart är mammas..? <3 Hm... detta måste kanske jag göra nåt åt... ;) puss!

mikael sa...

ser lite anorlunda ut än sist jag var dit . klart det är ju ett tag sen borde nog hälsa på igen

Fiviva sa...

96kvm är rätt stort för tre personer.

Vadå såg du inte min välfyllda bokhylla??:0)
Allt pyssel är undangömt för små kleptomanfingrar.
sen är det alldeles för välstädat på bilderna för att det ska ligga någon sanning bakom dem. vill du ha ett mms av mitt vardagsrum nu? *skratt*

Fiviva sa...

Mikael: det tycker jag osynliga mannen.

Jocke H sa...

Håller med föregående talare: Gud va stort ni verkar ha det!!
Erat vardagsrum verkar större än vårat hus! :)
Kul att se lyan!!! :)

Emma sa...

Va mysigt ni har det!
Och fint namn, Vincent! :)

Anonym sa...

Ser mysigt ut :o) Hallen ser ut till att vara STOR :o) /Angelica mygganangelica.blogg.se

Charlotte sa...

Elisabeth!
Emma tar sin paus uppe hos sin mor...snabbladdar batterierna...hihi ;-)(undertecknad)

Önskar jag kunde ge henne en hel helg bara att vara.
Men tyvärr bor vi alldeles för nära för det....kanske jag kan skicka iväg henne till dej? ;-)

Kramar!

Nina sa...

Kul att få kika in i ditt hem =)

Viktigpettern sa...

Fina gardiner i barnens rum:-D