söndag 24 maj 2009

Ett gott skratt förlänger livet sägs det....

Därför tänkte jag bjuda lite på mig själv.
Emma genom tiden *ler*
(tror min mor har en poäng när hon alltid kallat mig lilla kameleonten )
lägger in fler bilder inom en snart framtid, tydligen fastnar jag inte på kort lika ofta som jag trodde.


Here we go :0PJag och mormor


Jag och min syster



Fröken jag skiter i allt


Avslutning 9e klass


Tyskland


Peace


16år


Jag gissar på att jag gick estet på gymnasiet.


Fröken pessimist tillbaka.


Det var inte halloween, jag hade bara tråkigt en natt.


Klänning tillhörde inte vardagen.


ögon, öron, näsa, mun


Snälla fråga inte. Det finns gränser för hur impulsiv man får lov att vara.


Efter ett tag som monchichi apa så hade man hår igen.


I väntan på vincent.


Nybliven mor.


Inte kommer jag ihåg att jag såg så ung ut.


Mys stund.


Cockerspaniel.


raggare???


Skolfröken Emma med glasögonen på nästippen.


Flin!


Om jag spänner ut min mage kanske någon ser att jag är gravid.


Trött eller trött?


haha något försöker rymma.


Suck!

Gravid glow.


Kärlek.


Nu börjar det likna mig. Morgontrött med världens snyggaste frilla haha.



Låt er inte luras, så där bra ser jag inte ut i verkligheten.


Fröknarna N solar sig.


Jag i lule.

Nyfrissad med ett fåflin.

Hoppas ni har fått skratta lite denna gång eller om inte annat upptäckt en ny sida av mig ni inte sett innan.

Jag utmanar även er bloggare att bjuda på er själva:0)





9 kommentarer:

Zarah sa...

Du skulle haft den då du var blond också... ;) Varade iofs inte många minuter, men det finns ju på bild! Haha..

Anonym sa...

Fina bilder på dig och barnen, som en resa genom tiden från barn-ungdom-vuxen.
Skrattade lite när jag såg bilden från ditt "impulsiva jag", har själv haft en impulsiv era när även jag blottade skallen (misslyckad hemmaklippning) :)
Du verkar vara en stark människa som tar dig genom motgångar även om det tidvis är jättejobbigt.
Lycka till med livet och barnen!!

Fiviva sa...

Zarah:haha ja det skulle ha varit något. Men tyvärr finns det inte så mycke bilder på mig, har du så får du gärna skicka över.

Anonym:
Tackar. Man försöker så gott man kan. Man måste kunna ta sig genom livet med en gnutta självironi i fickan.

Anonym sa...

Jättefina bilder på både dig och barnen! Jag måste säga att du verkar vara en toppenmamma och en väldigt stark person! Du kommer fixa att leva som ensamstående som en dans.
Kram Fideli73

Viktigpettern sa...

En liten resa i tiden,,hmm man kanske skulle ta efter,,,eh,,vi får se *asg* kanske kommer nått roligt framöver:-D

Åsa sa...

Ja det är en fin text!!! :-)

Fiviva sa...

Fideli73: tack så mycket.jag hoppas och tror att allt kommer lösa sig tids nog, vi tar en dag i taget och försöker skapa nya rutiner .0)

viktigpettern:absolut. jag utmanar dig *ler*
Och alla andra som vill haka på.

Lisa Christensen sa...

Oj, vad många olika stilar du har haft!! Du har sett rätt tuff ut, men också lite skör ibland...

Goatboy sa...

Hmmm... Nä, tror faktiskt inte att jag har några andra kort på dig, förutom ett på oss från Gottne (som jag tror du har också) och ett på Ally med dig i bakgrunden.