måndag 22 juni 2009

Igår hade vi en helt underbar dag i solen.

Timea är lycklig och äter grus i väntan på att få fara till nyänget.

Väl där på stranden efter vince vadat i vattnat så tar vi en fika/lunch.


Vince vill också fota, så klart ska vovven vara med.


Det dröjde inte länge innan den nappen flög all världens väg.


Vince tar en tur på pållen.



Oj så han hade önskat att han fick ta med grävaren hem.


Timea gungar.


Full fart i rutchkanan.


Vince gungar med mig, jag undrar vem som har roligast ??


Troligtvis jag :0)


Lilla damen däckade till slut i vagnen med en riktigt snygg stil.


Det dröjde inte långa stunden efter vi kommit hem som en annan liten kille däckade i soffan. En utslagen hjälte.
Jag tror vi fick topp betyg på dagen, jag hade iallafall en helt underbar dag med barnen.

5 kommentarer:

Charlotte sa...

LOVELY!!!!

UG82 sa...

Vilken mysig dag ni hade och vilka fina bilder.

Fiviva sa...

En sån här dag har jag verkligen igen snart :0)

Marika sa...

kikade förbi...fina barn du har. Älskar namnet på din dotter...

Fiviva sa...

hej hej kika förbi du ;o) alltid kul med nya läsare även om det är lite stiltje på bloggen just nu.
Jag visst är namnet vackert. :0)