torsdag 4 juni 2009

Luleå here i come... :0)


Jag har konstaterat att jag behöver en paus, en paus att få ladda mina batteri.
Alltför mycke har hänt på sistone.
Så första helgen i juli tar jag min väska och sätter mig på bussen upp till lule för att träffa min bror och sambo, gamla vänner och nya :0)
Ska blir riktigt skönt att få andas en stund.

Jag har aldrig sovit borta från mina barn om man inte räknar nätterna jag låg inlagd på bb när jag väntade Timea så visst kommer det inte enbart bli till att njuta.
Jag kommer nog ha en hel del dåligt samvete för att jag åker.
Och hönsa mig något otroligt att dom är med sin pappa utan mig.
Men jag får bita ihop en stund.
tror detta kan vara bra både för mig och barnen.
Och även för Barnens pappa att få ha dem på egen hand ett tag.

Nu längtar jag verkligen. :0)

3 kommentarer:

Viktigpettern sa...

Å va skönt. be han skicka ett mms varje morgon å varje kväll,,brukar jag göra de veckor Adde är med sin far. Kan känna mej orolig i mitt inre ochså fort jag ser ett litet kort eller en liten film så blir man glad å lugn igen. Vi fungerar olika, män å kvinnor.

Hans pappa skriver som oftast bara, vet att du oroar dej din lilla hönsmamma så här får du...Snällt.

Charlotte sa...

Jepp, det här kommer du att behöva :-)
Det har vart lite FÖR mycket nu den senaste tiden.

Sen är det min tur...jag åker nog upp till dasset i Siksjö å vilar! hihi

Puss å kram!

Fiviva sa...

Viktigpettern: Nu kommer det bli kämpigt men jag kommer ha förberett mig mentalt i en månad så förhoppningsvis så fixar jag det.