måndag 27 april 2009

Nu är det efterlängtade studsmattan ute.



Våra kära grannar sätter upp en studsmatta varje år som vi får ha fri tillgång till.
Vincent såg den här om dagen,
Vrålade hooooooppa och sprang som en galning.
Kunde inte få av sig skorna fort nog.
Jag tror han hoppade minst två timmar i sträck med en liten paus för vätskeintag.
Här ligger Vincent och grannflickan Matilda och tar igen sig ca 5 sekunder innan dom flög upp igen.

Men oj vilken träningsvärk han hade dagen efter den stackarn.
Men jag tror han tyckte det var värt det :0)
Det var länge sen jag hörde min lilla kille kikna av skratt som då.

3 kommentarer:

Allt om inget. sa...

så sött.det blir nog så vi måste införskaffa oss en åxå.....dagmamman har en och elvis tjatar och tjatar

Allt om inget. sa...

du,fressten har inte din barndomsvän som jag har gått i samma klass som en facebook eller blogg eller kanske bilddagboken???hur får man kontakt med henne nu för tiden??
hoppas allt är bra med er,jag kommer snart å hälsa på.....

Fiviva sa...

?? Du menar Hannah?
Helgon eller mobil är allt jag har.