torsdag 29 januari 2009

Besluts ångest....


Följ min blogg med bloglovin

Igår fick jag min julklapp av min syster och pojkvän.
Bättre sent än aldrig men det är inte så lätt att sitta still och bli tatuerad när man vet att man har en liten dotter som kan bli hungrig när som helst.
Därför väntade jag tills hon var stor nog att ta emot flaskan.
Så medan min systers sambo tatuerade mig tog min man och syster med sig barnen på stan en sväng.
Jag är så nöjd med resultatet.. dock....
vet jag inte om jag bara ska avsluta den vid knäskålen eller om jag ska låta den få följa min kropp ändå upp till höftbenet.
Det tål att tänkas på.
Nu ska det få läka ihop lite sen ska blommorna få färg. inte heller där har jag bestämt mig vilken.
det är nog nästan två år sen jag skrev vincent på benet så man tycker att jag borde haft lite tid att tänka.
Men ack nej...
Det är skrämmande beroendeframkallande med tatueringar....

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ne men Hej! Shit va länge sen.. har du gått och gift dej och allt! ? :) Hur har du det då? och hur är det med Cicci? kram

Charlotte sa...

Jäääääkligt beroendeframkallande..HAHA

Undrar när en annan får nån tid igen då ;-)

Fiviva sa...

Emelie.
jo det har hänt mycke på kort tid.
med Cilla/cecilia är det bara bra pluggar och jobbar för fullt.

Anonym sa...

Svar: du blir medlem på bloglovin, går in under inställningar, "min blogg" eller vad det står, skriver i vilken adress du har och sedan äre bara att vänta.

Fiviva sa...

Tack sheena..

Thez sa...

ja då kom jag hit...

shit vilken cool tatuering. riktigt avis nu kan jag lova...

Fiviva sa...

Tack tack är väldigt nöjd..
Började för snart 2 år sedan så jag är glad att jag äntligen fick fortsätta på den. :0)